OPĆI UVJETI INTERNET-PRODAJE za kupce-potrošače
Ovim uvjetima kupnje utvrđuju se postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u internet trgovini www.vitos.hr u vlasništvu tvrtke VITOS d.o.o. U navedenoj internet trgovini, tvrtka VITOS d.o.o. se nalazi u ulozi Prodavatelja, a Kupac je svaki posjetitelj koji putem webshopa ili na neki drugi način naruči jedan ili više proizvoda ponuđenih na internet stranici www.vitos.hr.
Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.
Pravne osobe kao Kupci podliježu primjeni Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini, stoga se na njih ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača i njegove odredbe, te nemaju pravo na “jednostrani raskid ugovora o kupnji”.
Uz proizvode koji se nalaze u internet katalogu nastojimo dati što precizniji opis i sliku proizvoda, no unatoč tome, ne preuzimamo odgovornost za potpunu točnost navedenih podataka. U slučaju nezadovoljstva kupljenim proizvodom svaki Kupac potrošač ima (bez navođenja posebnog razloga) pravo na povrat proizvoda i refundaciju sredstava sukladno važećem Zakonu o zaštiti potrošača.
Ovi Uvjeti primjenjuju se na kupce potrošače – fizičke osobe koje sklapaju ugovor o kupoprodaji izvan poslovnih prostorija i ugovor o kupoprodaji na daljinu (on-line prodaja ili web-prodaja ili internet- prodaja) te djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti (u daljnjem tekstu: Kupac).
Društvo Vitos d.o.o. sa sjedištem u Varaždinu, Zagrebačka ulica broj 17, OIB: 17365305988, obavlja svoju registriranu djelatnost prodaje na daljinu isključivo pod ovim Uvjetima.
Kupac je obvezan prihvatiti ove uvjete prodaje, ukoliko se odluči na kupnju, a neposredno prije nego li realizira kupnju.
1. Uvjeti narudžbe
Svi proizvodi ponuđeni u našoj web trgovini mogu se naručiti putem sustava webshop-a ili putem e-maila: prodaja@vitos.hr
Narudžbe se obrađuju radnim danom pon-pet 07:00-19:30 sati i subotom 08-13 sati.
Nakon svake zaprimljene narudžbe (bilo putem elektronskog obrasca web shop-a, ili na neki drugi način), Kupcu će biti dostavljena ponuda s iskazanim rokom važenja, očekivanim rokom i načinom isporuke, te uputom za plaćanje.
Ako proizvod ima oznaku Na zalihi znači da je to proizvod koji imamo raspoloživ za isporuku odmah sa našeg skladišta , sve ostale proizvode naručujemo za Vas i ti proizvodi nemaju mogućnosti povrata osim ako se Kupac i prodavatelj drugačije dogovore prije same kupovine
Proizvode koje želite naručiti putem web-prodaje morate prije svega dodati u košaricu pritiskom na gumb “DODAJ U KOŠARICU” (ukoliko kliknete više puta količina se povećava).
Količinu i iznos trenutnog stanja košarice možete pratiti na vrhu ekrana.
Ako ste odabrali sve proizvode koje želite kupiti kod nas, jednostavno kliknete na “DOVRŠI KUPOVINU”.
Nakon toga potrebno je proći automatski proces i unijeti tražene podatke.
Nakon narudžbe putem e-maila dobivate obavijest da smo zaprimili Vašu narudžbu i čekate naš odgovor u kojem Vam mi šaljemo izračun narudžbe sa cijenom dostave (ako je isto zatraženo) i očekivanim rokom isporuke.
Napomena da je narudžba informativnog karaktera i neaktivna je sve do Vaše potvrde uplatom.
Može se dogoditi da cijena više nije aktualna, stoga nemojte plaćati narudžbu prije nego što dobijete od nas službeni odgovor da je cijena ispravna.
Napomena: Kod narudžbe navodimo očekivani rok isporuke koji se trudimo ispoštovati ali uvijek se može dogoditi da je rok isporuke i duži od navedenoga jer uvelike ovisi o dostavnim službama i njihovim planovima dostave prema Vašem mjestu.
Fotografija koja ilustrira proizvod na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, posebno kod proizvoda kojima je u samom nazivu na internet stranicama navedeno „razne boje“, „razne veličine“, „razni oblici“ i slično. Vitos zadržava pravo na pogreške opisa, fotografija, cijena i broja artikala zbog automatskog unosa artikala u sustav, kao i automatske potvrde o narudžbi.
2. Cijena
Sve cijene na stranicama web shop-a www.vitos.hr izražene su u EUR i sadrže obračunatu zakonsku stopu PDV-a.
Cijene proizvoda iskazane su za plaćanje općom uplatnicom ili internet bankarstvom. Za plaćanje kreditnom/debitnom karticom, pri odabiru načina plaćanja, na cijenu se dodaje naknada za kartično plaćanje, visina naknade ovisi o izvršenju transakcije – jednokratno ili na rate (2-12), što je prikazano u izborniku kod svakog proizvoda.
Vitos je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti, kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, Vitos je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode.
Neovisno od prethodne točke ovih Općih uvjeta, sva naručena roba biti će isporučena po cijenama koje su vrijedile u trenutku izvršenja uplate, odnosno potvrde narudžbe.
3. Plaćanje
Plaćanje narudžbe je moguće izvršiti po narudžbi koju Vam nakon 4. koraka (dovršetka kupovine) šaljemo na Vašu e-mail adresu.
Prije nego što se izvrši uplata po navedenoj narudžbi dobivate odgovor je li roba lagerska ili se navodi očekivani rok isporuke za traženi proizvod.
Ako ste dobili odgovor da je roba lagerska, možete izvršiti uplatu i mi Vam nakon vidljive uplate šaljemo robu na adresu koju ste unijeli prilikom procesa narudžbe.
U slučaju da traženu robu trenutno nemamo na lageru, prije Vaše uplate obavještavamo Vas koliki je očekivani rok isporuke za isto.
Plaćanje po narudžbi može se izvršiti općom uplatnicom, internet bankarstvom ili možete s narudžbom doći osobno u poslovnicu poduzeća Vitos d.o.o. i uplatiti gotovinom ili kreditnom/debitnom karticom.
Plaćanje općom uplatnicom ili Internet bankarstvom se smatra izvršenim u trenutku primitka uplate na žiro-račun Vitos-a.
4. Dostava
Dostava robe vrši se ako je kupac isto zatražio u 4. koraku.
Dostava robe vrši se putem raznih distributera (najčešće MILŠPED, PAKO, InTime ili Lagermax ).
Dostava proizvoda obavlja se vlastitim putem logističkih tvrtki InTime, PAKO, Milšped. ili drugih ugovornih partnera. Dostavu na adresu Kupca uvijek se trudimo izvršiti u roku koji je naznačen na ponudi po kojoj je izvršeno plaćanje Obzirom na situacije sa prijevoznicima zna se dogoditi i kašnjeja isporuke od navedenoga pa Vas molimo za razumjevanje
Dostava robe vrši se samo do kućnog praga, bez unošenja u prostor. Ako se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi proizvode do kata na kojem se nalazi Kupac, već samo do ulaza u zgradu. Kupac je dužan po obavijesti o dostavi osigurati nesmetan prilaz dostavnom vozilu, u suprotnom, Vitos će izvršiti dostavu do najbliže točke na kojoj je istovar moguć.
Proizvodi će biti adekvatno zapakirani i zaštićeni tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti.
Troškovi dostave kupljenih proizvoda na željenu adresu ovise o adresi, transportnoj težini i gabaritima proizvoda te se iskazuju na ponudi/narudžbi za uplatu. . Ukupni trošak dostave na adresu Kupca biti će uvijek jasno iskazan na ponudi koju ćemo Vam dostaviti temeljem vaše narudžbe.
Ukoliko prilikom kupovine, kao način preuzimanja kupljene robe, Kupac odabere osobno preuzimanje robe na adresi prodavatelja, troškovi dostave se ne naplaćuju.
Vrlo je važno da kupac prilikom preuzimanja naručene robe provjeri da je roba stigla u ispravnom stanju kao što se i šalje, i ako jest da se tek onda potpiše prijevoznica za dostavu distributeru.
Ukoliko je uočeno da kod dostave robe roba nije tehnički ispravna (polupano, potrgano ili neko drugo fizičko oštećenje) potrebno je od dostavljača zatražiti Zapisnik o reklamaciji ili jednostavno odbiti preuzimanje zbog jasno vidljivog oštećenja. Svojim potpisom na prijevoznici-dostavnici potvrđujete da je isporučena roba zaprimljena u ispravnom i neoštećenom stanju, kakva je i poslana od strane poduzeća VITOS d.o.o. Ako Kupac ne reklamira dostavljaču oštećenje ambalaže u trenutku preuzimanja robe, smatra se da je Kupac preuzeo robu s neoštećenom ambalažom.
Upućujemo Vam ovu zamolbu budući da nam Vaše naknadne reklamacije na stanje robe, eventualno vidljivo oštećenje robe ili lom prijevoznici NE priznaju.
Iz toga razloga niti mi nismo u mogućnosti Vama priznati naknadne reklamacije na stanje robe, eventualno vidljivo oštećenje robe ili lom, jednom kada ste dostavljaču potpisali prijevoznicu-dostavnicu.
Dostava robe moguća je samo unutar granica Republike Hrvatske.
Ako ste zatražili robu s uslugom dostave, ponudu s cijenama Vam šaljemo nakon što izračunamo cijenu dostave.
Roba se dostavlja na Vašu adresu (koju unosite u 4. koraku) nakon što vidimo da je kompletna uplata traženog iznosa po narudžbi sjela na naš žiro račun kod Addiko Bank d.d., IBAN: HR91 2500 0091 1011 6502 3.
5. Raskid ugovora i povrat
Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana, računajući od dana preuzimanja proizvoda. Ugovor se raskida pisanom obaviješću o raskidu ugovora na način da se ispuni Obrazac za jednostrani raskid ugovora ili putem druge nedvosmislene izjave kojom Kupac izražava volju za raskidom ugovora. Kupac je obrazac ili prethodno spomenutu izjavu dužan dostaviti Vitos-u, putem pošte na adresu sjedišta: Zagrebačka ulica 157, 42 000 Varaždin, ili putem e-maila info@vitos.hr.
Preuzmi Obrazac za jednostrani raskid ugovora ovdje
Ukoliko Kupac podnosi nedvosmislenu izjavu putem gore navedenih mogućnosti komunikacije, dužan je navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte.
Ukoliko Kupac šalje obrazac elektroničkim putem, Vitos će u najkraćem mogućem roku obavijestiti Kupca o primitku.
U slučaju iz prethodne točke, Kupac se obvezuje vratiti isporučeni proizvod Vitos-u o svom trošku, na adresu sjedišta: Zagrebačka ulica 157, 42 000 Varaždin u originalnom neoštećenom pakiranju te pod uvjetom da proizvod nije bio montiran.
Radi manipulativnih troškova vrijednost povrata kupljene robe umanjuje se za 30 %.
Robu po posebnoj narudžbi za Kupca nije moguće vratiti.
Troškove dostave robe ne vraćamo. Kupac snosi troškove dostave i troškove povrata dostavljene robe (ukoliko isto zatraži).
Za proizvod koji se vraća, Vitos se obvezuje u roku od 14 radnih dana od dana kada je zaprimio obavijest o Jednostranom raskidu ugovora nakon što primi vraćenu robu, a koja odgovara gore navedenim uvjetima izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Povrat uplaćenih sredstava se vrši na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu.
Ovlašteni kontrolor Vitos-a će prilikom preuzimanja vraćene robe istu prethodno prekontrolirati je li ista u urednom stanju – u onom stanju u kojem je Kupcu bila predana u posjed:
- da je vraćena upravo isporučena roba,
- da proizvod u ispravnom stanju u pogledu količine,
- da je proizvod bez vidljivih nedostataka, nekorišten i neupotrebljavan,
- da proizvod ima originalnu i neoštećenu ambalažu.
Ukoliko se pregledom predmetne robe po kontroloru Vitos-a utvrdi da roba nije u cijelosti uredna po svim točkama (a. do d.), Vitos je ovlašten odbiti prihvat takve robe te Kupac nije ovlašten zahtijevati povrat izvršene uplate zbog neispunjenja svoje obveze temeljem izjave o jednostranom raskidu ugovora.
Kupac je, kada vrši povrat proizvoda, proizvod koji vraća dužan vratiti u originalnoj ambalaži, kompletan sa svim pripadajućim dijelovima i svom dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena. Temeljem Zakona o zaštiti potrošača, Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
6. Reklamacije i prigovori
Prigovori i reklamacije vezano za neispravnost ili nedostatke proizvoda upućuju se pisanim putem:
- pravilno popunjenim REKLAMACIJSKIM ZAPISNIKOM poslanim na mail adresu info@vitos.hr, s priloženim fotografijama proizvoda ako se radi o vidljivom nedostatku,
Preuzmi Reklamcijski zapisnik ovdje
- poštom na adresu Vitos d.o.o. Zagrebačka ulica 157, 42 000 Varaždin
- telefaksom na broj: 042/420-622.
Vitos će odgovoriti na zaprimljeni prigovor u najkraćem roku, a najkasnije u roku 15 dana, računajući od dana primitka prigovora, s time da će odmah po primitku prigovora, Kupcu potvrditi da je zaprimio prigovor.
7. Prigovor zbog skrivenih nedostataka na proizvodu
Kad se nakon primitka proizvoda od strane Kupca pokaže da proizvod ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja proizvoda (skriveni nedostatak), Kupac je dužan pod prijetnjom gubitka prava o tom nedostatku obavijestiti Vitos bez odgađanja.
Protekom zakonskog roka za isticanje prigovora zbog skrivenih nedostataka na proizvodu, računajući od dana preuzimanja proizvoda, Kupac gubi pravo na izjavljivanje prigovora zbog skrivenog nedostatka, osim u slučaju kada se radi o proizvodu za koji je proizvođač izdao jamstveni list (garanciju), u kojem slučaju Kupac ostvaruje prava prema uvjetima iz jamstvenog lista.
Kupac uz prigovor mora priložiti račun o izvršenoj kupnji za robu za koji ističe prigovor.
Vitos će uvažiti prigovor Kupca zbog skrivenog nedostatka samo ukoliko se radi o tvorničkoj grešci ili anomalijama proizvoda koje se nisu mogle utvrditi prilikom preuzimanja, s tim da Vitos neće uvažiti prigovor: za keramičke i porculanske pločice ako se ističe zbog nijanse boje, jer svaka tvornička serija može blaže oscilirati u nijansi zbog prirode proizvodnog procesa.
Vitos neće uvažiti prigovor Kupca zbog skrivenih nedostataka (tvorničkih grešaka i sličnih anomalija) za keramičke i porculanske pločice koje nisu prve (1.) klase jer su iste karakteristika pločica niže klase (2. i 3. klasa).
Vitos će uvijek unaprijed označiti da se radi o 2. i 3. klasi.
Kupac gubi pravo na prigovor zbog materijalnog nedostatka na proizvodu ukoliko isti ugradi, a radi se o nedostatku koji se mogao uočiti prije ugradnje. Kupac nema pravo na naknadu prateće štete za trošak ugradnje i skidanja ugrađenog proizvoda, a radi se o nedostatku koji se mogao uočiti prije ugradnje.
Vitos neće uvažiti prigovor kada Kupac ističe prigovor skrivenog nedostatka na proizvodu:
- slavine, fugirna masa za bazene i hidro-masažne kade kod kojih Kupac nije ugradio filtere za pročišćavanje vode, a oštećenje proizvoda je uzrokovano prljavim instalacijama ili vodom;
- bojlere, klima- uređaje i slične uređaje koje je Kupac ugradio po neovlaštenoj osobi ili prilikom ugradnje, servisiranja nije poštivao upute proizvođača;
- ako je proizvod ugrađen protivno pravilima struke. Upozorava se Kupac da prije ugradnje keramičkih pločica vodi računa da se ugradnja izvrši sukladno pravilima struke i uputama proizvođača.
Vitos neće uvažiti prigovor na neravnine ili ulegnuća postavljenih keramičkih pločica jer do istoga može doći samo nestručnom ugradnjom, odnosno zbog nepoštivanja uputa proizvođača.
8. Uvjeti iz jamstvenog lista za proizvod
Za proizvode koje prati jamstveni list vrijede uvjeti koje je proizvođač/prodavatelj naveo u jamstvenom listu.
U svakom slučaju jamstvo neće vrijediti ukoliko Kupac ističe prigovor skrivenog nedostatka na proizvodu:
- slavine i hidro-masažne kade kod kojih Kupac nije ugradio filtere za pročišćavanje vode, a oštećenje proizvoda je uzrokovano prljavim instalacijama ili vodom;
- bojlere, klima-uređaje i slične uređaje koje je Kupac ugradio po neovlaštenoj osobi ili prilikom ugradnje nije poštivao upute proizvođača.
Jamstveni list datira, ovjerava i potpisuje ovlaštena osoba Vitos-a. Potrošač je obvezan čuvati jamstveni list za vrijeme trajanja jamstva zajedno s ispostavljenim računom i otpremnicom.
9. Odgovornost Vitos-a za izračun količine ili dimenzije ili za preporuke o ugradnji podnih ili zidnih pločica
Vitos nije odgovoran Kupcu na manje ili više kupljene količine keramičkih/porculanskih pločica, s obzirom da Vitos ne daje službene izračune količina niti uzima mjere Kupčeva prostora. Kupac je sam obvezan osigurati sve podatke o količinama ili dimenzijama proizvoda i osigurati stručnu pomoć te Vitos-u naznačiti potrebnu točnu količinu. Kupac se ne može pozivati na usmene ili pisane izjave ovlaštenih osoba (referenata ili prodavača) Vitos-a u odnosu na izračune količina ili dimenzija ili preporuke o ugradnji. Nastavno na navedeno, Vitos nije u mogućnosti preuzeti pločice koje su kupcu ostale kao višak nakon ugradnje, a radi krivo izračunate potrebne količine prilikom kupnje.
10. Odgovornost VITOS-a za troškove elektroničkog komunikacijskog prometa
Usluge koje Vitos pruža u okviru usluge online kupnje na www.vitos.hr web stranicama ne uključuju troškove koje posjetitelji stranica snose koristeći računalnu opremu i usluge za pristup stranicama.
Vitos nije odgovoran za troškove elektroničkog komunikacijskog prometa, Internet prometa ili bilo koje druge troškove do kojih može doći niti ne snosi odgovornost za bilo koju štetu koja bi mogla nastati zbog prekida internetske veze prilikom korištenja usluge online kupnje. Ukoliko dođe do bilo kakve pogreške prilikom procesa kupnje, Kupac se može obratiti prijavom na e-mail adresu info@vitos.hr, kako bi ista bila otklonjena na najbrži mogući način.
11. Kontakti
Za sve informacije, pohvale, primjedbe, reklamacije kao i svake druge obavijesti Kupci se mogu obratiti Prodavatelju na:
- adresu: Vitos d.o.o. Zagrebačka ulica 157, 42 000 Varaždin
- elektroničku adresu: info@vitos.hr